top of page
Lidský dotek v době algoritmů: Proč budoucnost e-commerce závisí na emocích
AI dnes dokáže předvídat, co budete chtít koupit, ještě dřív, než na to pomyslíte. Přesnost doporučení je fascinující, ale i ta nejdokonalejší relevance působí chladně, pokud v ní chybí cit.
před 21 hodinamiMinut čtení: 3


Meiro posouvá hranice: Jak AI agenti a MCP zefektivní práci marketérů i analytiků
Meiro CDP přichází s novou generací nástrojů. AI agenti a MCP představují zcela nový způsob, jak zpřístupnit data napříč firmou, bez nutnosti znát technické detaily nebo trávit hodiny v analytických nástrojích. Umožňují s daty doslova mluvit.
30. 7.Minut čtení: 3


Jak CDP pomáhá marketingu šetřit a zároveň růst
5 konkrétních cest, které dávají smysl i finančnímu řediteli
Rozpočty se krátí, tlak na výsledky roste – a marketéři hledají, jak z dat vytěžit maximum.Právě tady přichází ke slovu moderní Customer Data Platform (CDP) Meiro. Pomáhá šetřit náklady, zvyšovat výkon a zároveň snižovat závislost na IT. V článku ukážeme 5 konkrétních způsobů, jak na to.
28. 7.Minut čtení: 2


Odpověď v nepřítomnosti je reklama, jako každá jiná
Autor: Mikuláš Všelicha Proč ta Vaše taky nevypadá jinak? “Dobrý den, momentálně jsem mimo kancelář. Na Vaši zprávu zareaguji po návratu...
24. 7.Minut čtení: 2


bottom of page