top of page
24. 2.Minut čtení: 2
Nenechte se zmást falešnými CDP
Na trhu dnes najdeme spoustu platforem, které se vydávají za Customer Data Platforms (CDPs), ale ve skutečnosti nesplňují základní kritéria.


19. 2.Minut čtení: 1
Seznam.cz přináší novinku: Přehled objednávek přímo v e-mailu
Seznam.cz přináší uživatelům svých e-mailových schránek praktickou novinku – přehled online nákupů na jednom místě.

20. 1.Minut čtení: 2
SEO je mrtvé. Ať žije GEO!
Umělá inteligence dramaticky mění způsob vyhledávání informací na internetu. Přichází významná změna v oblasti optimalizace webového obsahu.


14. 1.Minut čtení: 3
Mění AI digitální marketing? Jak chytře využít umělou inteligenci a dosáhnout kýžených výsledků
Umělá inteligence (AI) mění pravidla hry v digitálním marketingu. AI umožňuje značkám zefektivnit kampaně a dosáhnout měřitelných výsledků.


8. 1.Minut čtení: 1
Sbohem, fronty! Jak jsme zjednodušili cestování s DER Touristik a Smartwings nasazením online check-inu
Pro našeho klienta DER Touristik CZ jsme vyvinuli řešení, které umožňuje jejich zákazníkům, cestujícím provádět online odbavení.


20. 11. 2024Minut čtení: 3
Jak CDP řeší problémy e-commerce
Podívejme se, jak CDP pomáhá řešit některé z nejčastějších problémů e-commerce a jak může obchodníkům usnadnit práci i zvýšit ROI.


20. 11. 2024Minut čtení: 3
Single Customer View: Co to je a proč je potřeba se takto na zákazníka dívat
Single Customer View (SCV) je komplexní přístup k zákaznickým datům, který sjednocuje informace o zákazníkovi do jednoho profilu.


18. 11. 2024Minut čtení: 2
Konec éry cookies třetích stran: Jak přežít v novém světě digitálního marketingu
Jednou z nejvýznamnějších změn posledních let je postupný ústup cookies třetích stran. Co to znamená pro marketéry?


18. 11. 2024Minut čtení: 3
CDP – Co to je a proč se bez něj v digitálním věku neobejdete
CDP tedy poskytuje komplexní pohled na zákazníka, což umožňuje lepší personalizaci a automatizaci marketingových procesů.


29. 10. 2024Minut čtení: 3
Open rate: Proč by vás tato metrika (ne)měla zajímat
Je open- rate opravdu metrika, kterou by se měli marketéři řídit? Pojďte se na to s námi podívat.


10. 10. 2024Minut čtení: 2
A/B testování v e-mailingu: Jak maximalizovat výsledky vašich kampaní
A/B testování je jedním z nejefektivnějších nástrojů, jak ověřovat různé marketingové teze a optimalizovat nejen jednorázové e-mailové kampa

9. 10. 2024Minut čtení: 2
Jak efektivně využít domény třetího řádu v emailingu pro zlepšení komunikace se zákazníky
Email marketing zůstává jedním z nejsilnějších nástrojů digitální komunikace , a proto je klíčové zajistit, aby vaše emaily dorazily na...

bottom of page