top of page
Nenechte se zmást falešnými CDP
Na trhu dnes najdeme spoustu platforem, které se vydávají za Customer Data Platforms (CDPs), ale ve skutečnosti nesplňují základní kritéria.
24. 2.Minut čtení: 2


Seznam.cz přináší novinku: Přehled objednávek přímo v e-mailu
Seznam.cz přináší uživatelům svých e-mailových schránek praktickou novinku – přehled online nákupů na jednom místě.
19. 2.Minut čtení: 1

SEO je mrtvé. Ať žije GEO!
Umělá inteligence dramaticky mění způsob vyhledávání informací na internetu. Přichází významná změna v oblasti optimalizace webového obsahu.
20. 1.Minut čtení: 2


Mění AI digitální marketing? Jak chytře využít umělou inteligenci a dosáhnout kýžených výsledků
Umělá inteligence (AI) mění pravidla hry v digitálním marketingu. AI umožňuje značkám zefektivnit kampaně a dosáhnout měřitelných výsledků.
14. 1.Minut čtení: 3


Sbohem, fronty! Jak jsme zjednodušili cestování s DER Touristik a Smartwings nasazením online check-inu
Pro našeho klienta DER Touristik CZ jsme vyvinuli řešení, které umožňuje jejich zákazníkům, cestujícím provádět online odbavení.
8. 1.Minut čtení: 1


Jak CDP řeší problémy e-commerce
Podívejme se, jak CDP pomáhá řešit některé z nejčastějších problémů e-commerce a jak může obchodníkům usnadnit práci i zvýšit ROI.
20. 11. 2024Minut čtení: 3


Single Customer View: Co to je a proč je potřeba se takto na zákazníka dívat
Single Customer View (SCV) je komplexní přístup k zákaznickým datům, který sjednocuje informace o zákazníkovi do jednoho profilu.
20. 11. 2024Minut čtení: 3


Konec éry cookies třetích stran: Jak přežít v novém světě digitálního marketingu
Jednou z nejvýznamnějších změn posledních let je postupný ústup cookies třetích stran. Co to znamená pro marketéry?
18. 11. 2024Minut čtení: 2


CDP – Co to je a proč se bez něj v digitálním věku neobejdete
CDP tedy poskytuje komplexní pohled na zákazníka, což umožňuje lepší personalizaci a automatizaci marketingových procesů.
18. 11. 2024Minut čtení: 3


Open rate: Proč by vás tato metrika (ne)měla zajímat
Je open- rate opravdu metrika, kterou by se měli marketéři řídit? Pojďte se na to s námi podívat.
29. 10. 2024Minut čtení: 3


A/B testování v e-mailingu: Jak maximalizovat výsledky vašich kampaní
A/B testování je jedním z nejefektivnějších nástrojů, jak ověřovat různé marketingové teze a optimalizovat nejen jednorázové e-mailové kampa
10. 10. 2024Minut čtení: 2

Jak efektivně využít domény třetího řádu v emailingu pro zlepšení komunikace se zákazníky
Email marketing zůstává jedním z nejsilnějších nástrojů digitální komunikace , a proto je klíčové zajistit, aby vaše emaily dorazily na...
9. 10. 2024Minut čtení: 2

bottom of page