top of page
dtc-logo-barva-inverze.png
dtc-bgr sluzby.jpg

Odpověď v nepřítomnosti je reklama, jako každá jiná

  • 24. 7.
  • Minut čtení: 2

Aktualizováno: 25. 9.

Proč ta Vaše taky nevypadá jinak?


“Dobrý den, momentálně jsem mimo kancelář. Na Vaši zprávu zareaguji po návratu z dovolené. V urgentních případech kontaktujte…”


Kolik podobných automatických odpovědí přes léto asi dostane Váš nejdůležitější klient? Od kolika různých agentur a specialistů? Každá Vaše komunikace je zároveň Vaše reklama, a tak jsme se k tomu museli postavit jinak.

In a busy marketplace, not standing out is the same as being invisible.

— Seth Godin

Chceme křížit data a kreativitu i tam, kde se to běžně nedělá, ne jen tam, kde se to zkrátka očekává. To je dobrodružství! A protože věříme v hollywoodskou scénáristickou poučku “Show, don´t tell”, nezbylo nám de facto nic jiného, než z naší odpovědi v nepřítomnosti udělat největší overkill v historii digitální komunikace. 🤠


ree

Hravá perspektiva


Často zafunguje neotřelá změna pohledu. V tomto případě automatickou zprávu posílá osobní baterka nedostupného pracovníka, která už zoufale potřebovala dobít. Vznikne tak i roztomilý mikro-narativ, který lze snadno rozvinout naskrz komunikací - od předmětu, přes vtipy v těle mailu až po rozloučení. Předmět:

ree

Datová dynamika


To nám ale pořád bylo málo. Přemýšleli jsme stejně jako u klientů - jaká data máme k dispozici a jak bychom je mohli využít pro unikátní komunikaci? To by byl golden touch!


Za chvíli vznikl nápad html prvku baterie, ve kterém se na základě aktuálního data a data návratu do práce dynamicky vykresluje aktuální stav dobití zaměstnance, a to včetně procentuálního a grafického znázornění:

ree

Pak už jen láskyplné kopnutí do kamaráda…

ree

energické rozloučení…

ree

a “podpruhové” propojení s naší službou.

ree

Zhodnocení


A dosavadní výsledky této reklamy? Několik nadšených a pobavených klientů, překvapení uchazeči výběrového řízení a nekonečně motivovaný tým Data Club. 🙂


Co totiž ta automatická odpověď v nepřítomnosti je? Je to jen zpráva čistě informačního charakteru? Nebo je to unikátní komunikace vyvolaná unikátní situací protkaná unikátními emocemi, ve které můžete zazářit?

 

A tak jsme si trochu marketingově zaflexili. Protože když zvládnete komunikačně vymazlit odpověď v nepřítomnosti, vymazlit cokoli dalšího už je hračka.


No data, no fun!

 
 
bottom of page