Jak funguje agentura Data Club
Data Club je vaším partnerem pro digitální transformaci a komunikaci. Pomůžeme vám pochopit vaše zákaznická data a proměnit je v personalizované digitální sdělení, které vaše klienty bude bavit.

Technologie, Data, Doručitelnost
Základní pilíře digitální architektury
Zaměřujeme se na efektivní a precizně cílené oslovování vašich zákazníků vhodnými digitálními kanály. Jednotlivé komunikační usecasy navrhujeme s ohledem na to, co o vašich zákaznících říkají data, jejichž analýzu provádíme na začátku a v průběhu každé spolupráce.
Kreativita, Emoce, Kontext
Podstatné složky komunikace
Ačkoliv se do dat noříme hluboko a rádi, tak data samotná nestačí. S důrazem na kreativní a smysluplné sdělení se snažíme vyvolat emoce a vytvořit příběh, který zaujme a zanechá stopu. Každý obsahový detail je pečlivě promyšlený, abychom zajistili, že zpráva, kterou kampaní vysíláte, bude srozumitelná, poutavá a relevantní.

Meiro
Meiro je náš klíčový partner, jehož nástroj nám už několik let pomáhá shromažďovat, obohacovat a aktivovat zákaznická data. Díky flexibilním možnostem při práci s daty získáváme komplexní a pravdivý pohled na zákaznické identity. Spolehlivě tak v reálném čase identifikujeme různé nákupní signály, které následně proměňujeme v precizně cílenou komunikaci s relevantním a personalizovaným obsahem.
SmartEmailing
Během několikaleté spolupráce s nástrojem pro automatizaci emailingu SmartEmailing jsme pomohli desítkám klientů implementovat, nastavit a spravovat pokročilé emailingové scénáře a kampaně. Díky naší úzké spolupráci se SmartEmailing týmem dokážeme přinášet
nejnovější emailingové trendy a na klíč řešit specifické usecasy z oblastí ecommerce, medií, travel i B2B.
CustomerGauge
Partnerství s platformou Customer Gauge nám umožňuje detailně porozumět potřebám a preferencím zákazníků prostřednictvím průzkumů NPS a dalších typů zpětné vazby. Díky integraci CustomerGauge do komunikačních strategií můžeme analyzovat spokojenost vašich zákazníků, předcházet rizikům spojeným s jejich ztrátou a zvyšovat jejich retenční hodnotu. Pomůžeme vám odhalit slabá místa nákupního procesu a maximálně vyladit zákaznický zážitek.